alweer een week thuis!! - Reisverslag uit Dinxperlo, Nederland van kimberlyschreur - WaarBenJij.nu alweer een week thuis!! - Reisverslag uit Dinxperlo, Nederland van kimberlyschreur - WaarBenJij.nu

alweer een week thuis!!

Blijf op de hoogte en volg

22 Januari 2014 | Nederland, Dinxperlo

Wat ging de tijd toch snel, een week geleden ben ik alweer op Schiphol geland.
Het was erg fijn gevoel dat ik weer veilig thuis was, en dat ik iedereen weer kon zien.

Toen we de slurf uitliepen konden we de familie en vrienden al zien staan dit was erg raar. natuurlijk weer lekker janken.
Ik dacht dat we de familie en vrienden pas konden zien als de deuren door gingen maar helaas de ramen waren niet afgeplakt.

Dat was een rare ervaring om je familie en je vriend weer te zien door het raam, daarna moesten we nog een tijd wachten op onze bagage omdat ik te veel handbagage had moest ik er één inleveren in Parijs.

Uiteindelijk hadden we onze bagage en zijn we samen door de deur gekomen erg emotioneel!!!
Eindelijk kon ik dan weer mijn schatje in mijn armen sluiten en de rest van de familie.

Mijn oma en tante stonden als verrassing ook op mij te wachten erg leuk en natuurlijk mijn ouders en zus.
We hebben samen wat gedronken, snel nog even een extra trui en een sjaal omgedaan en toen terug naar het kleine dorpje Dinxperlo gereden, want het was op dat moment 25 graden minder.

Eenmaal thuis aangekomen stond Jorick te wachten met een mooie taart erg lief!!
Daarna kwamen er nog meer familie en kennis op bezoek het was er gezellig maar wel erg vermoeiend.
Toen iedereen weg ging heb ik samen met mijn familie nog een lekker stamppot gegeten en daarna ben ik op de bank in slaap gevallen.

Nu na een week thuis te zijn is alles al weer een beetje normaal geworden, ik ben alweer bezig met school en de volgende stage staat alweer op mijn pad.

Het was een mooie 4 maanden ik kan er met een glimlach en een traan op terug kijken.
Ik heb veel geleerd en gezien en deze ervaring kunnen ze me niet meer afpakken!!

Ik wil alle mensen die mij hebben gesteund erg bedanken, het heeft mij erg geholpen om de periode door te komen!!
Dames en heren bedankt voor het versieren van de deur erg leuk !!


  • 22 Januari 2014 - 18:47

    Mams:

    eindelijk ben ik als eerste met mijn reactie is mij in al de maanden niet gelukt.hahahaha

    HOERA, HEERLIJK WEER THUIS.
    inderdaad wat ging die tijd toch snel hoor en wat hebben wij er ook een heerlijke vakantie aan over gehouden,met mooie foto`s en een mooie ervaring als gezin naar st.maarten om jou en joni weer te zien.
    super trots zijn we dan ook als we zien met welke cijfers en feedback je weer thuis bent gekomen wat een volwassen vrouw kwam er weer thuis.
    Nogmaals kimberly;super trotszijn wij en vooral: ga zo door met welke stage en waar ook ter wereld je ook bent.

    dikke knuffel en kus van :paps en mams ;]



  • 23 Januari 2014 - 09:50

    Barbara:

    Eindelijk ben je dan weer thuis! De tijd ging erg snel, maar wat was ik blij om je op Schiphol weer te kunnen knuffelen. Het wachten op Schiphol duurde lang doordat jullie in Parijs vertraging hadden opgelopen, maar toen ik je zag was ik weer helemaal blij. Het was zeker een emotioneel weerzien, maar dat is ook logisch na 4 maanden. We hebben er een gezellige dag van gemaakt met al jou dierbare mensen om je heen.

    Je hebt de afgelopen 4 maanden op je stage hard gewerkt. Hierdoor heb je je stage met een ruime voldoende kunnen afsluiten. Je hebt er veel mogen leren en die ervaringen heb je mooi binnen! Je hebt goede feedback meegekregen waarmee je in NL aan het werk kunt gaan. Alle mensen die hebben gezegd dat je beter niet naar St.Maarten moest gaan omdat je dat niet aan zou kunnen, heb je toch maar mooi het tegendeel bewezen! Laat je dus ook nooit zeggen dat je iets niet kan. Zo lang jij ergens gemotiveerd voor bent, kun je alles aan! Ik ben echt super trots op je!

    De volgende stage en uitdagingen/keuzes staan al weer voor de deur. Zet 'm op en ga zo door!

    Liefs je zus (en zwager)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dinxperlo

Actief sinds 28 Aug. 2013
Verslag gelezen: 1783
Totaal aantal bezoekers 10334

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 12 Januari 2014

stage in Sint Maarten

Landen bezocht: