alweer bijna 2 maanden hier.. - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van kimberlyschreur - WaarBenJij.nu alweer bijna 2 maanden hier.. - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van kimberlyschreur - WaarBenJij.nu

alweer bijna 2 maanden hier..

Blijf op de hoogte en volg

10 November 2013 | Verenigde Staten, Phillipsburg

Het is bijna een maand geleden dat ik een berichtje op de site heb gezet.

Hier weer een verhaaltje vanuit het nog steeds warme sint maarten!!

de laatste keer was het 20 oktober onder tussen is er weer veel gebeurt en ik heb veel beleefd.

We hebben de auto terug gebracht naar de verhuurde, want we vertrouwde hem niet en er gebeurde steeds meer dingen dat we niet meer bij hem wilde blijven.
Dus nu hebben we een nieuwe auto en bij dit verhuurbedrijf voelt het beter.
Verder zijn we veranderd van kamer, de kamer waar we in zaten was toch duurder dan we dachten dus nu zijn we naar een kleine kamer gegaan waar we ons plekje ook hebben gevonden

vanaf 29-10 heb ik vakantie gekregen om 12.00 stond ik op het strand om de landing van mijn ouders te bekijken, om 12.40 kwam het vliegtuig aan ik stond helemaal te trillen want ik vond het toch wel spannend om mijn ouders weer te zien.

Na de landing ben ik gelijk naar het vliegveld gereden om hun daar op te wachten, dit duurde natuurlijk erg lang voor mijn gevoel!!
Daar kwamen mijn ouders uit de schuif deuren .. er werd natuurlijk weer gejankt..
Ik had zelf al een vermoede dat mijn zus misschien zou mee komen maar dat kon ik natuurlijk niet hard opzeggen..
Na een paar minuten kwam mijn zus en vriend ook uit de schuif deuren ik was erg verrast want ik wist het natuurlijk niet zeker dat ze mee kwamen.. natuurlijk weer janken haha

Vanaf dat moment kon ik het niet geloven dat ze er allemaal waren, ik heb snel de auto opgehaald maar ik dacht dat alleen pa en ma zouden komen dus toen stonden er in plaats van 2 koffers 4 koffers en dat ging niet passen in de auto.
Ik heb toen eerst pa en ma naar het verhuurbedrijf gebracht en toen mijn zus en haar vriend opgehaald van het vliegveld.
Daarna zijn we richting huis gereden.

We hebben verschillende dingen gedaan in de tijd dat ze hier waren.
We zijn naar SABA geweest daar hebben mijn moeder, zus en vriend een hike route gevolgd en ik heb samen met mijn vader gedoken.
We zijn naar verschillende stranden geweest, naar Phillipsburg geweest en ik heb nog samen met mijn vader met haaien gedoken.
We hebben een leuke tijd gehad samen we waren helaas niet compleet want mijn vriend was er niet bij, die heb ik natuurlijk erg gemist in deze periode.

Gisteren was het weer tijd om afscheid te nemen dit was best wel zwaar en heel raar dat je hier blijft. ( het liefst was ik gewoon met hun mee naar nl gegaan )

Maandag is het Sint Maarten dag dus alles mensen hebben vrij, dus wij ook ff nog een dagje extra vrij!!
Vanaf dinsdag moet ik er weer tegen aan, dinsdag heb ik ook mijn tussenevaluatie.. tot nu zijn ze erg positief dus ik hoef niet bang te zijn maar ik ben wel benieuwd of er nog iets anders uit komt.

tot het volgende berichtje de tijd gaat zo snel dat ik zo weer thuis ben..

  • 10 November 2013 - 22:00

    Ellen:

    Hee Kimberly, wat leuk om je berichtjes te lezen! Las ook dat je ouders en zus en vriend ook geweest zijn. Leuk zeg! Hier alles goed en begint nu wel koud te worden. Ik mis je wel op de vrijdag hoor:( en de rest van de collega's ook. Nou nog effe en je bent er weer bij. Geniet er nog maar lekker van. Hele dikke kus van ons xxx

  • 11 November 2013 - 06:33

    Feemke:

    Hoi Kim, leuk dat ze er waren, dat breekt de tijd een beetje.
    Leuk verslag weer, heb nog een goede tijd liefs Feem

  • 11 November 2013 - 10:32

    Barbara:

    Hey zusje,

    Wat leuk om meer wat van je op de site te lezen. We hebben zeker een leuke tijd gehad in st.maarten! Ik ben blij dat ik toch met pa en ma mee ben gekomen en je leven in st. maarten heb mogen zien. Jammer dat het niet echt meer een verrassing was, maar de tranen die er werden gelaten waren er gelukkig niet minder om ;). Je hebt ons veel van st. maarten laten zien en ik vond het ook erg leuk om het ziekenhuis te bekijken. Het was erg fijn om samen te zijn en natuurlijk mistte je Chiel heel erg tijdens onze vakantie. Je hebt je lang groot gehouden, maar op een gegeven moment kwamen daar toch de tranen. Het is ook niet niks om zo lang van je vriend weg te zijn. Je hebt vandaag nog een dag vrij en vanaf morgen begint het normale leven weer (ook voor mij;)...).

    Je doet het zo goed in st. maarten! Geniet nog lekker van de tijd die je daar hebt en voordat je het weet ben je al weer terug in NL en kun je Chiel in je armen sluiten. Dus: er mag even gehuild worden, diep ademhalen en weer verdergaan ;) !

    Dikke knuffel van je trotse zus

  • 11 November 2013 - 10:52

    Mams:

    hey lieve schat.
    fijn om je mooi verhaal weer terug te lezen.Inderdaad het was een leuke vakantie met veel mooie dingen die we dank zij jou hebben mogen zien,o.a de zware wandelingen op Saba, maar ook de mooie stranden zoals Pinel zijn om niet gauw te vergeten hoor!!!!
    we hebben ook jou stage plek mogen bekijken en inderdaad was dit een mooie en vooral schone plek om stage te mogen lopen die ervaring neemt niemand jou meer af.
    Wat betreft jou kamer die is ook heel knus en gezellig hoor..bijna net zo mooi als thuis?
    lieve schat.....we hebben er aller vertrouwen in dat je deze stage goed gaat afronden en dan met heel veel ervaring weer richting Dinxperlo komt.
    dikke kus mams en paps

  • 13 November 2013 - 15:41

    Lia Heijink:

    Hoi Kimberly wat fijn dat je een leuke tijd hebt gehad met je familie. Heel veel succes verder met je stage en beoordeling. Fijn dat er je er zo positief voorstaat. groet Lia Heijink

  • 16 November 2013 - 21:15

    Suzan Bruggink:

    Tuning! Leuke verhalen! Geniet er nog van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Phillipsburg

Actief sinds 28 Aug. 2013
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 10335

Voorgaande reizen:

20 September 2013 - 12 Januari 2014

stage in Sint Maarten

Landen bezocht: